
همیشه یک نفر را داشته باشید که وقتی از زمین و زمان شاکی شدید،بشود وکیل و حق را فقط بدهد به شماحالا میخواهد حق با شما باشد یا نهاصلا مهم نیستیک نفر کهترجیح مکررش،اولویتxa0 اکیدشبه همه ی دنیا فقط شما باشیدیک نفر که وقتی در غربت دنیا گم و گور شدید با یک"دیوونه غصه ی چی رو میخوری؟من که هستم"گفتن گند بزندبه همه ی دلتنگی هابه همه ی درد هابه همه ی تنهایی ها...یک نفر که وقتی خسته روبروی دنیا زانو زدید فقط با دیدن پیامش بلند شوید و با همان دنیا تا آخر دنیا بجنگیدنه با دیدن چشمانشو نه حتی با شنیدن صدایشبل...
ادامه مطلب